Ono što čini dobar UX u Magentu

Korisničko iskustvo u Magentu

Jedan od najvažnijih delova internet prodavnica su vizuelni identitet i funkcionalnost. Magento nudi mnogo opcija dizajnerima kako bi korisničko iskustvo učinili što boljim. Korisničko iskustvo se svodi na eliminisanje loših dizajnerskih izbora i optimizaciju vaše Magento prodavnice na osnovu ponašanja korisnika.

Na primer, previše detalja na stranici će rasuti pažnju korisnika. Vaš fokus prilikom kreiranja internet prodavnice mora biti da: kreirate jednostavan i prirodan tok prodaje koji će usmeriti vaše korisnike ka završetku kupovine. Zato je važno ne stavljati veliki broj stavki koje ometaju postizanje željenog cilja. Kako bi to postigli kao dizajner, potrebno je da na svakoj stranici odaberete jedan glavni fokus koji služi individualnom cilju. Na primer, cilj liste proizvoda je ponuditi korisniku dovoljno proizvoda i informacija o njima kako bi mogli da kliknu na nešto što im se sviđa i pročitaju više detalja o proizvodu. Zatim, cilj pojedinačne stranice proizvoda je pružiti dovoljno informacija kako bi korisnik odlučio da ga kupi ili pronađe alternativu koja im se više dopada. Na ovaj način, svaka stranica je logički povezana sa ostalima i gradite snažnu i jasnu putanju od početne stranice do završetka kupovine.

Najbolji način da proverite da li ste napravili dobru internet prodavnicu je da odgovorite na sledeća osnovna pitanja za svaki deo vaše prodavnice:

Početna stranica

Da li korisnici mogu pronaći potrebne informacije?

Meni i navigacija

Da li korisnici lako mogu navigirati kroz sajt i pronaći proizvode koje žele?

Pretraga

Da li vaši korisnici brzo mogu pronaći ono što žele?

Kategorija/proizvod

Da li internet prodavnica pruža proizvode ciljnoj publici i može li zadržati interes korisnika?

Završetak kupovine

Da li je proces kupovine jednostavan?

Optimizacija formi

Da li korisnici mogu brzo i bez problema plaćati sa bilo kog uređaja?